Sunday, November 7, 2010

好人坏人 , 男人女人

今年都已二十三岁了
想当年自己十多岁时
听到别人说自己二十多岁了
会觉得他们很老
现在自己也是老老的那一个了

之前一直笑朋友的 朋友三十岁了
很老了 在“笑”一半当中
忽然想起自己也二十三了
在十多岁人眼中也何尝不是老人

我觉得 男人到了 三十岁
是黄金岁月 对他们来讲 the night is still young
可是女人一旦到了三十岁
价值就开始徐徐降落
所以如果做一个人 满分是一百分的话
我要为自己凑个一百二十分
那至少扣了分 我还是靠近一百分的

人生短短几十年 我希望我获得许多经验
好的坏的 也可以
至少这证明我活过

最近很堕落 很失意
尤其是在工作上
我知道我不是坏人
因为要坏又坏不下手
往往在最后一秒煞车
真讨厌这种性格
要乖就 乖到底
要坏就 坏要低
要乖不乖 要坏不坏
一点personality都没有

真希望我赶快决定我 要当好人还是坏人

你明白我在说些什么吗? 我不是很明白
这代表我 思想真的很混淆
神啊 帮帮我吧!



他们不是什么好人也不是什么坏人 或许当他们就好。。选择在于你想当那一个?

4 comments:

Anonymous said...

girl, cheer up!! i'll come find you on end of nov~~ don't be so blue anymore, i'll bring u to meet up some friends..if they're free to come out.. XD
let's go get some red, orange, yellow colour for that weekend!!~~

cheers, shannon.

Anonymous said...

wat u wan to say???
hahahaha
y u put this thin pic here????
very scary!!!

yb

MOoDy WiNnIE said...

Shannon: Really? yea yea.. waiting u come ya, dun fkk me ya =)

Yb: i also duno, i sort d lerr.. vy scary meh, i scare u forget how i looks d mar =p

♥♥SzE♥♥ said...

dear , i wanna be 坏人 ^^
be happy ok ma dear , after my exam , if i go down kl thn i go cari u ya - Muacks